Heb je een vraag na jouw aankoop?

De afdeling garantie en dienst na verkoop van belomax.be staat altijd klaar om u zo snel mogelijk te helpen.


Heeft u een product gekocht op onze website en u heeft een defect of vraag?


Neem dan contact op met onze dienst na verkoop via mail op service@belomax.com of via telefoon op 0032 3 336 31 60. Ons team van deskundigen zal er alles aan doen om het probleem binnen de 24h op te lossen.


Gaat het over een vervangstuk of een ontbrekend stuk bij de leverin dan zal dit na de melding onmiddellijk verstuurd worden.


Voor het aanmaken van een klacht vragen wij u steeds een mail te sturen naar service@belomax.com.


Voeg zo veel mogelijk fotomateriaal, beschrijvingen en de factuur toe aan uw mail


Hoe meer informatie wij in de eerste mailing ontvangen, hoe sneller de klacht behandeld en opgelost kan worden. Voor sommige fabrikanten is het bijvoorbeeld belangrijk dat wij foto's toevoegen aan onze garantieaanvraag zodat zij weten over welk onderdeel het precies gaat.


Dringende vraag


Heeft u dringende vragen, of vragen omtrent de installatie van een product? Neem dan gerust even telefonisch contact op met onze klantendienst op het nummer 0032 3 336 31 60.