Jouw bestelling of producten naar ons terugzenden

Ben je niet tevreden of wil je jouw bestelling geheel of gedeeltelijk naar ons terugzenden? Geen probleem.


Indien je op onze website een product besteld hebt dat je graag zou terugzenden dan is dat uiteraard geen probleem. Binnen de 14 dagen kan u alle ongeopende producten naar ons terugzenden.


Het kan bijvoorbeeld voorvallen dat je een bestelling plaatst voor een groter artikel en het past toch niet op een bepaalde plaats of je koopt een cadeau voor iemand die het al heeft. In deze gevallen kan je ons mailen naar info@belomax.com met de vraag om een product te retourneren. Vervolgens zal u van onze klantenservice een retournummer ontvangen dat uniek is voor jouw bestelling. Dit nummer gebruiken wij later om terugbetalingen en vragen te behandelen.


Retourkosten 


De retourkosten zijn meestal voor de klant tenzij wij bijvoorbeeld een fout gemaakt hebben tijdens het pakken of indien er een defect zou zijn aan het product. Wij denken uiteraard graag met u mee om de goedkoop mogelijkste oplossing te vinden om het product terug te sturen. Zo kan u meegenieten van onze gunstige tarieven bij DPD of bij onze transportfirma voor grotere artikelen.


Ook kan u het product zelf terugbrengen naar ons distributiecentrum in Belsele. Of indien u het pakket zelf zou willen versturen via een zelf gekozen transportdienst dan mag u de volgende adresgegevens gebruiken:


Homeshop BVBA - Belomax.be
Dienst retours
Hoogkamerstraat 308 F
9140 Temse
Belgium
Tel: 0033 3 336 31 60


Voeg het retourformulier toe aan uw verzending


Dagelijks ontvangen wij vele pakketten in ons magazijn. Om alles in goede banen te leiden is het daarom belangrijk dat u het volgende retourformulier print en vervolgens ingevuld in de doos bijsluit.


Of u mag zelf een brief opstellen met daarin de volgende gegevens:


- Uw naam
- Uw adres
- Uw telefoonnummer
- Uw bestelnummer
- Aankoopdatum
- Totaalbedrag van de bestelling
- Uw rekeningnummer (IBAN en BIC code)
- Handtekening
- Datum van retour


Vanaf dat wij het pakket ontvangen zal u van ons een bericht ontvangen dat het pakket in ons magazijn is toekomen. Vervolgens zal het een 3 tot 5 werkdagen in beslag nemen voor een beoordeling en terugbetaling.


Terugbetaling


Vanaf dat wij het pakket ontvangen hebben in ons magazijn zullen wij de retour beoordelen. Zit hij nog in de originele verpakking, zitten alle accessoires er nog bij, enz. Vanaf dat wij de goedkeuring krijgen van onze retourafdeling zal het bedrag binnen de 2 werkdagen op dezelfde manier terugbetaald worden als waarop u oorspronkelijk betaald heeft. Indien u bijvoorbeeld via Mastercard betaald heeft dan zal het bedrag terug op uw Mastercard gestort worden.