Service Ticket

Een vraag over uw aangekochte product of een klacht? Laat het ons weten.


Zit je nog met een vraag over de installatie van een product dat u heeft aangekocht of bent u toch niet tevreden over uw bestelling dan staat onze klantenservice klaar om u te helpen. Soms kan het voorvallen dat u tijdens de installatie met bepaalde vragen zit of dat u niet zeker bent of deze schroef nu hier of daar in moet. Ook daar helpen wij u graag mee verder.


Hoe kan u uw aanvraag indienen


Telefonisch


Onze klantenservice is bereikbaar op 0032 3 336 31 60


Via mail


Mail uw klacht of opmerking naar [email protected] *
*opgelet voor algemene vragen die niet te maken hebben met een aangekocht product dient u contact met ons op te nemen via [email protected]


Via fax


Stuur uw vraag via fax naar 0032 3 298 35 77


Wij trachten alle aanvragen binnen de 2 werkdagen op te lossen. Zit u met een dringende vraag betreffende de installatie van een product neem dan best even contact op per telefoon. Onze wachttijd op de telefonische klantenservice bedraagt maximaal 5 minuten.


Indien u een onderdeel zou ontbreken of u heeft een schade ontdekt aan een product dan dient u ons steeds een mail te bezorgen met daarin de beschrijving van het aangekochte product, een kopie van uw aankoopfactuur of bestelnummer en enkele foto's van het probleem. Zo kunnen wij dit het snelste behandelen en onmiddellijk doorsturen naar de fabrikant.